CIASTO CZEKOLADOWE Z MIĄŻSZEM BURACZANO-MARCHEWKOWYM Z ŚLIWKAMI I BORÓWKAMI

Wilgotne, nieziemsko pyszne, szybkie i zdrowe!

Przepis powstał po tym jak robiłam sok z marchewki i buraka. Do części soku wrzuciłam pozostałości warzyw(miąższ). Nie chcąc go marnować wrzuciłam do ciasta- co okazało się genialnym pomysłem.
Pozostały miąższ, który mi został- zamroziłam i będzie na kolejny raz( zamrażam je w formie silikonowej do muffinek, dzięki czemu nie zajmuje za dużo miejsca:)).

Robimy!

Składniki:
-200 g mąki (100 g gryczanej i 100 g jaglanej)
-50 g odżywki białkowej
-2 jaja
-2 dojrzałe banany
-łyżeczka proszku do pieczenia
-pół łyżeczki sody
-2 łyżki kakao
-30 g oleju kokosowego
-70 g wody
-40 g soku z miąższem z buraków (wyciśnięte w sokowirówce)
-40 g soku z miąższem z marchewki (wyciśnięte w sokowirówce)
-8 śliwek
-garść borówek

Wszystkie składniki oprócz śliwek i borówek. Owoce myjemy, a ze śliwek wyciągamy pestki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CIASTKA OWSIANE Z JABŁKIEM

Składniki: -2 szklanki mąki owsianej -1 łyżeczka proszku do pieczenia -1 łyżeczka sody oczyszczonej -2 szklanki płatków owsianych -1 ...