CUKINIOWO-MARCHEWKOWE SPAGHETTI Z KURCZAKIEM CURYY

Składniki:
-1 cukinia
-3-4 marchewki

Warzywa myjemy, marchewkę obieramy i przy użyciu temperówki do warzyw robimy spaghetti. Następnie całość gotujemy na parze około 5 minut.

Kurczak curry:
-250 g filetu kurczaka
-szklanka mleka
-2 łyżki curry
-łyżka oleju kokosowego
-pieprz
-łyżeczka czerwonej pasty curry

Filet z kurczaka umyłam, pokroiłam na plastry grubości 1,5 cm- ugotowałam na parze przez ok 10 minut. Następnie poszarpałam na drobne nitki.

Na patelnie włożyłam olej kokosowy, pastę curry i pieprz- poczekałam aż olej się roztopi, dodałam mleko i mięso oraz pozostałe przyprawy oraz poszarpanego kurczaka. Smażyłam przez około 6 minut na średnim ogniu. Sos się zagęścił a smaku curry przeszedł na mięso.

Makaron warzywny wyłożyłam na talerz, dodałam kurczaka curry i obiad gotowy!:)

Opcjonalnie: pestki dyni





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CIASTKA OWSIANE Z JABŁKIEM

Składniki: -2 szklanki mąki owsianej -1 łyżeczka proszku do pieczenia -1 łyżeczka sody oczyszczonej -2 szklanki płatków owsianych -1 ...